Torsdag 2010-03-04

Idag har jag varit duktig. Började dagen med att skicka iväg medlemsrapporteringen för kören till RUM. Väldigt sent jag vet men var tanken att jag skulle ge den till J i måndags men hon komm aldrig till repet pga vädret. Sen så skickade jag iväg pengar för blomman på begravningen som J låg ute med. Så det känns som man har gjort någonting bra.
Igårkväll beställde jag noter från USA. Hörde ett arr på en av mina skivor som jag inte lyssnat på på väldigt länge och blev kär. Skulle gärna vilja sjunga det arret men noterna var ganska svåra att få tag på. Fanns bara i USA så det var bara att beställa. Skönt leveransfönster de hade 1-3 veckor.. Inte så preciserat direkt men det är bara att vänta och hoppas att det går fort.
Efter jag postat breven så gick jag till skolan för att börja läsa logistikboken. Läste klart så långt jag skulle på den andra boken igår så jag var full med energi. Tyvärr är logistikboken fruktansvärt tråkig att läsa, men det positiva är att den inte är så lång samt att vi inte ska läsa hela.
Var iväg en sväng och åt lunch med far på Nordstiernan och nu är jag tillbaka i skoan och ska läsa lite till tror jag.

Så jag lämnar er med dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0