Tisdag 2010-03-30

Det var länge sedan jag var här.
Har aft fullt upp och känner att jag nog kan få lite tid att andas under påsken. Jag har passat på att göra av med lite pengar under kvällen. Har precis bställt en ny dator....
sony
En Sony Vaio EB1M1E hos Dustinhome. Köpte med en skyddsväska oxå eftersom det är svårt att hitta datorväskor till 15,5"-datorer.

Ikväll var Böver och vi tittade på fotboll. Champions League. Det var en ganska underhållande match. Han visade en bra bild som han hade på sin blogg som jag tog hit. Problemet är att han skriver på Rumänska på sin blogg, annars skulle jag länka till den men ni skulle antagligen förstå lika lite som jag när jag tittar på den :)

womenoftheyear

Där kan vi snacka om kaxighet.
Vet inte om hon undkom med det eller inte, men man kan ju hoppas.
Nu till dagens låt som kanske håller samma tema:



Sov gott

//R

Kommentarer
Postat av: Barbro i E:a

bra låtval idag!!!

2010-03-31 @ 15:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0