Tisdag 2010-03-09

Kanondag!!!!

Tog sovmorgon idag och vaknade vid 9 snåret. Sen så slappade jag mig fram till lunch som åts med far. Däreget var det dags för dagens tråkigaste punkt. Tandläkarbesöket. Skulle laga ett hål på överkäken. Baksidan av framtänderna. Riktigt jobbigt var det men det gick bra. Därefter skulle jag direkt till Nordea och den andra intervjun för job på deras telefonikundtjänst (trodde jag) När jag kommer dit så får jag ett papper i handen där det står "drogtest", samtidigt som de säger åt mig att gå till Previa och göra ett drogtest. På lappen bakom så står det att jag är välkommen till deras utbildning, med andra ord att jag fått jobbet om drogtestet är ok. Så jag gick bort till Previa och fixade drogtestet och gladdes över jobbet.

Kom hem och höll koll på tentaresultatet som var på g vilken dag som helst. Fick reda på att jag klarade tentan precis innan det var dags att dra till M och ha styrelsemöte med kören. Det var ett bra möte så känns ganska lugnt inför årsmötet om några veckor.

Så denna dagen har verkligen varit en kanondag:

Dagens låt:


//R

Kommentarer
Postat av: Krystal

sv: aw tack <3

2010-03-20 @ 15:39:07
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0