Onsdag 2010-03-31

Mitt nya liv; försök 2.

För er trogna bloggläsare så kanske ni minns mitt nya liv försök här i januari tror jag det var när jag skulle träna någonting varje dag och sluta dricka vissa sockerhaltiga drycker.
Kan väl säga att det gick sådär. Träningen sket sig efter inte så lång tid när allting satte igång igen och den där drycken dricker jag fortfarande, dock i mindre mängder än förut. Så ett litet steg i rätt riktning.

Men nu har det hänt något
nike+
Jag köpte ett par nya träningsskor på Stadium i fredags och som student så får man med Nike+ på köpet. Så jag har börjat röra på mig igen. Följer ett träningsprogram så det blir inte så många kilometer per dag, för programmet ska under en 12-veckorsperiod ge mig bättre förutsättningar för att börja löpträna. Om ni är intresserade så kan ni titta här!

Dagen har för övrigt varit ganska lugn med föreläsning på förmiddagen och slapp eftermiddag. Nu ska jag alldeles strax ta en promenad till Anskarskyrkan och kvällens körrep.

Dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0