Onsdag 2010-03-03

Då har man inte bloggat på ett tag igen.
Har nog gett upp det där med att skriva någonting varje dag. Det funkar inte i längden så det får bli sporadiskt istället.
Veckan hittills har varit ganska lugn. Plugg och repetitioner. Fick tel ang jobbet jag sökt om att de vill träfffa mig en gång till så det är ju positivt. Hoppas att jag får det. Idag så började jag med att sitta och läsa i skolan, sen en sväng till Västerås för en lab. Den gick bra så vi hann hem två timmar tidigare än schemalagt. Hoppas bara att den är rätt oxå :) Det har även kommit ut uppgifter om det pm som ska skrivas senare i vår så man kanske ska titta lite på det. Tack vare att jag han tillbaka tidigare från Västerås så har jag läst ikapp den boken som jag läser nu, på fredag är det föreläsning i en annan bok men den hinner jag nog läsa en del i imorgon.

Sitter just nu i plugget och väntar på att körrepet ska börja. Jag ska bara iväg och käka innan så det år gott om tid.

Det känns ganska tomt nu när OS är slut. Det jag saknar mest är uppvämningen som Svt hade på nätet en kvart innan ordinarie sändningar. Riktigt roligt var det så jag kan rekommendera att gå in på Svt-play och titta på det.

resten av veckan blir nog ganska lugn. Det enda inplanerade är föreläsning på fredag förmiddag. För övrigt är det helt ledigt. Är skönt det för jag går omkring och är lite allmänt slö bara, man brukar ju piggna till när man får något att göra iofs.

Men nu ska jag kolla lite mer runt här innan det blir mat.

Dagens låt:

 

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0