Träningsvärk

Det var tydligen inte första gången jag har haft träningsvärk, men det är väl bra typ. Har haft en träningsfri dag och ska försöka dram mig mot gymmet imorgon.
Idag så tog jag en fika med bror och V på smak innan det var dags för rep inför konserten imorgon.  Det gick väl så ba som man kunde tro med tanke på att det var myket folk borta. Låter nog bättre imorgon.
Efter detrepet så syndade jag och tog mig till American med V. Jag var hungrig och det var det eller två hamburgare hemma. så vart väl inte så mycket sämre, försöker intala mig det iaf.
Nu så sitter jag hemma och har prcis skrivit klart ett arbete som ska lämnas in vid konserten imorgon. Sen är förhoppningsvis de poängen i hamn.

Morgondagen har följande punkter på sitt program:
  • Träning på forevers gym
  • Lunch med bror, se om jag kan övertala honom att inte äta American ;)
  • Genrep
  • Konsert med högskolekören. 7,5 hp påväg in :)
Det borde inte vara en omjlig lista att klara av.
Nu blir det tv och slappa innan sängen.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0