Tisdagen 2010-01-26

Det blev föreläsning igår.
Dock så tog jag ledigt från orkestern, inte så kul att spela när man är täpt i näsan.

Idag så ska jag strax iväg till skolan för att städa bort lite rester från förra terminen. Är ett grupparbete som vi fick rest på. Skönt att få det klart. Annars så blir det nog sitta i skolan och läsa. Haren del att läsa ikapp eftersom det inte blev så mycket läsa av när jag var deckad i helgen.

Så dagens planer ser ut som följer.

  1. Gå till skolan och äta frukost samt läsa lite i finansieringsboken.
  2. Göra klart grupparbetet och skicka in det.
  3. Fortsätta läsa finansieringsboken
  4. Ev äta lunch med min bror
  5. Slutligen läsa i finansieringsboken.
  6. Nämnde jag finansieringsboken :p
Så vi får se vad kvällen har att ge sen, lämnar er med en nostalgitripp och följande låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0