Mitt nya liv dag 3

Jag håller ihop det.
Dagen började bra med attvakna ganska pigg. Käkade frukost och gjorde mig iordning för att vara i skolan kl 9. Där så köpte jag en bok till nästa kurs, en av de två vi ska börja med så det var skönt att få tag på den. Sen var det seminarium. K hade problem med tågen från Flen så han frånvarade vilket var ok för läraren. Vi fick en liten rest och den får då helt sonika K göra :P Efter det så gick jag till Forever för att träna och tog i lite mer idag så det lär kännas imorgon, sen gick jag hem. Nu har jag precis ätit lite hemmagjord pizza och känner mig lagom mätt. Det var precis förbi en tjej här och köpte lite av min gamla litteratur så det är skönt att det kommer in lite pengar oxå.

Vägde mig idag. Blev förvånad när jag vägde ungefär 5 kg mindre än min toppnotering som gjorde att jag bestämde mig för att minska ner på läsk och lite annat. Intressant med tanke på att jag inte har tränat någonting samt att julen har varit och då har jag väl inte levt så nyttigt. Känns peppande, får vi se hur länge man stannar här. Skulle nog behöva bli av med en 10-15kg till om man ska vara helt ärlig men har ingen brådska. Bara kul att se någon förbättring :)

Nu väntar jag på att S ska komma över så ska jag hjälpa henne att plugga inför hennes omtenta på fredag.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0