Fredag 2010-01-29

Tack Liza!!! :)

Idag är det fredag igen, veckorna går sjukt fort.
Hittills har jag haft en ganska produktiv dag.
Klockan ringde kl 7, var tydligen trött för nästa gång jag slog upp ögonen så var hon halv nio :p
Gick till Msp och fick hjälp av far att faxa in mitt antagningsbevis till studentkåren på Uppsala Universitet. Sen så gick jag till skolan och åt frukost och har läst. Jag har redan nu läst så långt som jag hade panerat så jag har en liten paus nu innan jag borrar ner näsan i boken igen. Under den här pausen har jag beställt studielitteratur till resten av terminen. Det var ju bara 1500 kronor, som hittat.. men får ju det betalt så det är bra :)

Resten av dagen lär väl innehålla lunch med bror, sen så blir det lugnt innan det blir lite tacos ute hos föräldrarna ikväll. Sen vet jag inte. Kanske ska fortsätta städa lägenheten. Jag dammade, dammsök och svabbade hela hallen igår, så nu är det rent där iaf :) Alltid en början.

Lämnar er med dagens låt:

//R


Kommentarer
Postat av: Liza

Varsågod! :D

2010-01-29 @ 18:26:46
URL: http://lizzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0