Årets första inlägg - Mitt nya liv!?

Då har det gått nästan två veckor på det nya året och jag har ännu inte skrivit någonting i bloggen.
Kanske är dags nu.

Mitt nya liv har förhoppningsvis börjat denna vecka.
Tanken är att jag ska komma igång med träning samt laga mer mat hemma.
Inte så stora mål kan tyckas men vis av erfarenhet brukar träningen funka i ett par veckor sen dyker det upp anledningar till att man inte kan gå dit och sen går det utför. Vad gäller maten så är det bara så tråkigt att laga mat själv så det är en anledning, nästa steg är att ha med sig matlåda till plugget men får se hur det går.
Denna veckan så funkar det bra iaf, igår var jag och tränad och sen så blev det pannkakor när jag kom hem.
Idag så hade jag bestämt att äta lunch med J, men när vi träffades så föreslog jag att vi skulle gå hem till mig och laga lunch istället och det tyckte han var en bra idé. Så det blev biff enchilada från Arlakökets kokbok. Det var enkelt att göra och väldigt gott. Så det blir säkert någon mer dag.

Imorgon är det terminens sista lektion i skolan. Ja terminen tar slut på söndag och vårterminen börjar på måndag den 18/1. Vi har seminarium på It-artikeln som vi slutförde innan jul så det ska nog gå bra. Efter den så ska det bära av till gymmet för lite tränande, sen hem och laga mat och hjälpa S att plugga inför hennes omtenta på fredag. Så förhoppningsvis klarar jag mitt nya liv en dag till.

Men nu måste jag plugga på texten inför seminariet imorgon.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0