Torsdag 2010-02-18

Dagen började bra

Jag tog sovmorgon efter att ha tittat på OS-hockeyn inatt.
Vaknade strax efter 10 och han i stort sätt bara sätta igång ljudet på mobilen innan de ringde från Nordea och ville att jag ska komma på  en anställningsintervju på tisdag. Det är trevligt och jag hoppas att det ger någonting mer än intervjun. Efter det så ringde jag far och det blev lunch med honom. Träffade morbror där oxå så det blev en del prat med honom och nu har jag ganska nyligen kommit till skolan för att plugga lite inför tentan imorgon.
Det känns sådär inför tentan imorgon. Har tappat momentum lite efter att ha haft två veckor utan skola i stort sett. Får hoppas att det går bra.

Resten av dagen lär gå till plugga och sen så är det skyttarnarep, mitt under damernas skidskytte såklart. Men det har ju inte gått så bra hititlls å andra sidan så var jag på stålfors när Kalla tog sitt guld så kanske är bra :)

Damhockeyn var ju inte så upplyftande igår. 13-1, vad ska man säga. Sen gjorde väl Sverige 4 självmål eller något sånt så kan inte varit lätt att vara Kim Martin.

Men nu ska jag dra mig mot böckerna och få något vettigt gjort. Dagens låt dedikerar jag till damkronorna:



//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0