Torsdag 2010-02-04

Tänkte sammanfatta torsdagen här.

Började dagen med en föreläsning i Västerås. En seg föreläsning med mycket repetitioner. Kanske är bra på något sätt. Sen så satt jag och läste en sväng på högskolan i Eskilstuna. Läste klart den andra boken så nu är det väl att ge sig in på övningsuppgifter från båda böckerna.
Därefter så gick jag hem och lagade "texmexbullar" det blev faktikst väldigt gott. Kolla på arla.se för att hitta receptet. Kom på sen att jag skulle kolla hur distanskursen på Uppsala Universitet var upplagd så jag loggade in där och kollade runt och började lite med kursen. Fick avbryta där för att åka på skyttarnarep. Efter det repet så fortsatte jag med kursen och pratade i telefon med L. Det blev ganska sent men jag har slutfört distanskursen på 7,5 hp tror jag :p Har alla rätt på alla uppgifter iaf så det borde vara klart. Men kom inte i säng förräns kl 02:00 typ så jag är lite seg idag och väldigt glad över att jag inte skulle med bussen kl 7 ;)
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra mig mot högskolan.
Ikväll är det konsert med The Real Group.Det ska bli så kul :)
Lämnar er med dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0