Tisdag 2010-02-23

Då har man varit på infomöte på Norea. Det verkar helt klart intressant. Ska tillbaka dit imorgon på personlig intervju. Det enda är väl att om jag får jobbet så blir det en jobbig april-månad. Utbildningen är i typ tre veckor. Såg att det krockar med ett par labbar, men det får man lösa på något sätt. Kolla om man kan låna bil och vara med på förmiddagslabbarna eller nåt sånt.
Har ju inte fått jobbet än så vi får se vad som händer.

Annars så var det swegt i morse. L ringde strax efter jag gått och lagt mig och vi pratade till kl 01. Trevligt som vanligt men jag tror jag behövde sömnen. Får sova imorgon iaf. Nu sitter jag i skolan och ska läsa lite tänkte jag men måste nog fixa något att käka först. Börjar känna att jag blri hungrting så svårt att koncentrera sig på läsandet då. Ska se vad de har för lunch här idag eller så blir det nog en macka ikväll. Skönt med en ledig kväll iaf :)

Har sökt sommarkurser nu. Har sökt totalt 4 st så jag hoppasd att jag kommer in på de tre första. Blev redovisningskursen, mattekursen och en datakurs på SU. Skönt att kårobligatoriet är borta till sommaren iaf annars hade det kunnat vara dyrt med två kåravgifter till.

Men nu ska jag äta något.

Dagens låt:


(har inte hört denna, då jag sitter i skolan, men den är säkert bra :)

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0