Söndag 2010-02-21

Vilken underbar dag det har varit.

Man vaknade upp fortfarande lätt segerrusig efter skidorna igår. Helt otroligt med guld och brons i samma lopp. Sitter nu och laddar inför skidskyttet, får se hur det går.

Dagen har ju varit härlig, lite kallt kanske. Men jag sov länge och sen så bar det av ut mot Mälarbaden. Fick vara där en kortis för far hade möte och bror skulle inte komma ut så det var en knapp timma därute och hann äta iaf. Sen så har det varit en lugn kväll och börjar fundera på middag nu innan skidskyttet, men blir tight. Det börjar väl när som helst.

Veckan som kommer är det full fart igen följande schema har jag:
  • Måndag: Föreläsning eftermiddag, Repetition Volvo
  • Tisdag: Arbetsintervju. Håll tummarna
  • Onsdag: Föreläsning eftermiddag, Repetition Kammarkören
  • Torsdag: Föreläsning eftermiddag, Repetition Skyttarna
  • Fredag: Klippning, inte så tungt så känns inte så jobbigt :p
Ska även då läsa en 250 sidor i en ny bok, hoppas att den är lättläst. Har inte tittat så mycket i den.

Jag ska även anmäla mig till sommarkurserna även om jag hoppas att jag inte behöver det men det är bättre att vara på den säkra sidan.

Har inte någon egentlig idé om dagens låt men får ta en som man hoppas bringar lycka för os-svenskarna ikväll:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0