Seg eftermiddag

Jag har fått lite gjort.
Inte så mycket men är så jäkla seg. Vet inte varför men är konstant trött.
Hittills idag så sov jag som sagt länge. Sen så drog jag mig till plugget där det blev en lunch i matsalen istället för en baguett till frukost. Satt här sen och skrev det senaste inlägget. Har faktiskt pluggat ett par timmar, sen så har jag fikat med bror och nu ska jag väl plugga någon timma till innan det är dags att dra sig mot kören.
Ganska kul att det trots min brist på inlägg har har varit ett par besökare minst per dag. Det är kul att det finns någon eller några som läser här.
Kvällens repetition innebör att jag kommer missa damernas störtlopp  OS men jag tror att Anja kan ta sig ner för backen utan min hjälp :p
Annars så har det varit och är ganska mycket os i mitt liv. Har faktiskt sett alla guld som sverige tagit live men hoppas att jag inte kommer se alla för vissa finaler går ju mitt i natten...
Är dock lite sugen på att se sverige tyskland i herrhockeyn inatt, men den matchen börjar 01:30 så får se om man orkar.

Man nu ska jag väl försöka slita mig från datorn och få lite vettigt gjort.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0