Paus

Har suttit och pluggat i stort sett non stop sedan senaste inlägget.
Min plan var att skriva alla gamla tentor utan att kolla facit innan natten. Jag har en kvar vilket innebär att jag får hoppa skyttarnarepet ikväll tyvärr.
Var nära att bryta ihop när jag skulle räkna ut genomsnittlig standardavvikelse och jag fattade inte hur de fick ihop det i facit men det löste sig när jag räknade på samma sätt för tredje gången. Men så är det ibland. Det jobbiga är att den sista tentan är den klart svåraste så vi får se hur det går.

Har tagit en paus nu för att vandra hem och sen ska jag titta på uppvärmningen på svt-play inför os-sändningarna. Den är helt kanon. Speciellt Ejeborgs imitationer. Kolla in lite av dem här. Skrattar gott varje gång. Kolla gärna in fler imitationer på svt-play.

Kvällen kommer dåannars att innehålla först upvärmningen, sen plugg, sen damernas skidskytte, sen plugg sen hoppas jag att jag är klar till herrarnas skidskytte. Skönt att få slappa lite ett tag. Tentan är imorgon så vill inte köra för hårt idag så man är helt mosig imorgon.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0