Onsdag 2010-02-24

På't igen.

Sitter hemma just nu och har påbörjat ett långtidsprojekt med att rippa ner alla mina cd-skivor till datorn. Det lär ta ett tag men är nog skönt när det är gjort. Det jag får göra sen är attsortera ut vad som ska över till Iphonen och vad som ska stanna på datorn.

Ska alldeles strax iväg till anställningsintervju. Var ju bara infomöte igår så får se hur det går idag. Hoppas det går bra.

Efter det så är det rusa till bussen för att åka till Västerås och en föreläsning. Hoppas jag hinner med bussen. Sen är kvällen ledig när jag kommer hem. Det känns lite ovant men det är tydligen sportlov :p

Lämnar er med dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0