Onsdag 2010-02-17

Hej bloggen.

Har haft ledigt härifrån ett tag. Det har varit rätt skönt på ett sätt. Får försöka hålla detta inlägget lagom kort och försöka sammanfatta veckan som gått.
Slutet av förra veckan innebar inga större händelser. OS började och jag tittade på invigningsreprisen. Orkar inte vara vaken till kl 06:00 eller när den nu var klar. Den var ok inget spektakulärt men nu är det igång. Sen så var det lite negativa känslor där tills i förrgår då Charlotte Kalla tog sitt guld. Igår tog ju Björn Ferry sitt guld och man har väl lite förhoppningar inför störtloppet och skidsprinten ikväll. Men vi får se.
Hade labb i skolan igår för andra delen av inlämningsuppgiften. Det gick bra och vi hann med en tidigare buss. Jag gjorde småjusteringar på kvällen och skickade in det. Fick reda på nu när jag loggade in att den delen var godkänd. Så skönt. Nu är det "bara" tentan på fredag att oroa sig över. Jag har ingen som helst inspriation till att plugga, därför jag sitter här :)
Något som inte har gått så bra veckan som gått är min fondplacering som jhar sjunkit gandka mycket. Än så länge så är det ingen jättekatastrof men inge kul att se röda siffror överallt när man tittar, men är ett tag kvar innan jag kommer att behöva de pengarna. Hoppas att det ska lösa sig över sommaren så de kan ligga kvar då oxå. Lyckas jag med det är jag inte det minsta orolig.
Planen för sommaren ser ju ut som följer att jag helst av allt vill jobba och tjäna pengar. Alternativ två är sommarkurser på högskolan för att på det sättet få någon form av inkomst. Klart är att jag kommer får mindre med pengar då eftersom tilläggslånet jag har inte täcker tillräckligt många veckor för att kunna ta det på sommaren oxå.
Nu börjar inlägget närma sig maxlängd kan jag tycka så jag lämnar er med dagens låt.

 

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0