Onsdag 2010-02-10

Sitter i skolan just nu och det går framåt.
Hopplösheten jag kände igår har bytts mot en försiktig optimism. Det går framåt med andra ord, men känner mig inte säker på att klara tentan än. det kommer jag nog aldrig att göra. Behöver väl inte säga att jag inte fått svar från lärarinnan än. Snart två dygn sen jag skickade en fråga till henne. Får se om hon säger någonting på lektionen imorgon. Har varit och hämtat min tenta från redovisningen också. Fick ju VG på den så det var trevlig läsning.
Fick ok från gruppen om att lämna in tredje versionen av Inl1 A,. Hoppas denna är rätt.
Dagen för övrigt kommer att innehålla fortsatt plugg, sen så är det rep med kammarkören ikväll. Ska bli kul. Skönt att sjunge med folk som kan sjunga synkoper :p
Har en fundering på om jag ska efteranmäla mig till Musikteori 1 på Upssala Universitet denna termin. Kan vara skön avkoppling. Samtidigt så är det ganska skönt att bara fokusera på den kurs jag läser nu på Mdh. Vi får se vad jag gör.
Lämnar er med dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0