Onsdag 2010-02-03

Idag så åkte jag till västerås och hade en lektion med beräkningar. Den var givande, börjar gilla R bättre och bättre faktiskt. Efter det så åt jag lunch med H och det var trevligt, som det brukar vara med henne. Drog mig sen mot skolan och varvade surfning med läsning. Har faktiskt kommit ikapp med läsandet så jag har läst det jag behöver innan föreläsningen imorgon. Riktigt skönt. Sen så fick jag in de sista poängen för höstterminen också så jag är helt klar med den kursen nu :)
Glömde förresten att recensera filmen jag såg igår med B
Sherlock Holmes Den får betyget 3,5 av 5.
Den var lite seg tidvis men har en del intressanta tvistar. Guy är helt klart en bra regissör.

Sen har jag varit på styrelsemöte och repetition med kammarkören. Beslutade om att åka till Gbg med kören, nu får vi bara se hur det blir för mig. Och sen så repade vi inför konserten den 14/3 tror jag det är på lokomotivet. Kom gärna dig och titta. Hela Världen heter konserten.

Lämnar er nu med dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0