Måndag 2010-02-22

Dagen är nästan slut.

Har varit en riktigt lång dag för mig. Fick för mig att se alla tre hockeymatcher inatt så jag var först vaken till typ 4, hoppade i säng för tt sen gå upp kl 6 för att se sverige - finland. Efter det så blev det två timmars sömn till innan man fick gå upp för att åka till Västerås och en föreläsning. Hann sen vara uppe någon timma innan jag åkte till Stålfors och rep. Har varit hemma någon timma nu och har sett Sverige ta en ny medalj. Kalla och Haag som tog silver på sprintstaffetten. Trevligt med medaljer. Men börjar bli riktigt seg nu.
Måste vara pigg imorgon på intervjun och hoppas att det blir givande. Annars så är det läsa som gäller imorgon.

Lämnar er med dagens låt:



//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0