Måndag 2010-02-08

En sammanfattning av måndagen följer:
Började men ännu en tur till Västerås och en väldigt förvirrande föreläsning. Får se om man fattar det bättre när man går igenom exempel i boken. Efter det så fick jag meddelande om att min kurslitteratur hade kommit. Så käkade en snabb lunch och sen så gick jag och hämtade ett antal kilo böcker. De var riktigt tunga så det blev lite släpande.
Satte mig sen på högskolebiblioteket och försökte räkna lite övningsuppgifter, det gick sådär. Fick även en återkoppling på inlämningsuppgiften och var tvungen att korrigera. Tror jag fattade det hela rätt och väntar bara på svar från gruppen om en är ok att lämna in.
Drog mig sen hemåt och lagade ett nytt recept till middag. Det blev pastagratäng. Det var faktiskt gott. Tog lite längre tid än jag räknat med så det blev stressigt för att hinna till Volvo-repet. Efter repet så blev det ett samtal med L och sen så hamnade väl huvudet på kudden vid halv två. Så man är lite seg nu, men avslutar med två dagens låt och ja de hör ihop:




//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0