Lördag 2010-02-20

Snöoväder.
Det sammanfattar väl hela dagen.

Tentan igår gick sådär, liten chans till G har jag iaf så vi får se. Skönt att det är över.
Sen så åkte jag ut till mälarbaden för middag och hjälpa till med skottningen, men när vi kom dit så hade något röjt bort snön på uppfarten. Vi vet inte vem det är men tack så mcket :)

Tittade på hockeyn och skidorna hemma sen. Kul med silver till Anna Haag, däremot spelade hockeylaget sjukt tråkigt igår. Hoppas det blir bättre mot finnarna annars så är det storpisk där.

Idag så åkte jag ut i snöovädret till Mälarbaden. Tog det lugnt där och var ute och skottade vid ett par tillfällen men det är själv faan vad det ska yra igen hela tiden.

Ikväll blir det nog lugnt, ska titta på os och nog fortsätta plocka med papper så jag blir klar någon gång men får se. Förhoppningsvis händer det något soligare :)

Lämnar er med dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0