Lördag 2010-02-06

Såg att jag gjort en miss. Bloggat massa i fredags men inte angett datumet, men så är det ibland.
Tänkte sammanfatta gårdagen lite bara.
Började med körrep inför hela världen-konserten. Detgick väl ok men det är facinerande över hur svårt det tydligen är att sjunga synkoper. Förhoppningsvis bättrar det sg innan konserten.
Efter det så blev det en tur till mälarbaden och lite middag. Sen så åkte jag till Tuna Park för att titta på Xbox. Jo jag har bestämt mig för att köpa en ny.
Det blev detta paket:
gamestop
Det spelet jag valde till är Army of Two. Har spelat det ett antal timmar nu och det är ganska bra faktiskt.

Var över en sväng till bror och tittade på tv oxå.
För övrigt så hade Daniel skrivit en bra låt men den var lite handlingsfattig, men den var bra.
Skippar låt för idag men skriver nog mer snart.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0