Jobb

Jag ska jobba imorgon.
Var ute i mälarbaden och skottade (tyvärr hade snön hunnit bli mycket tyngre än vad jag hoppades på) när det ringde på fars mobiltelefon. Det var en anställd som skulle jobba extra imorgon men hade fått något förhinder. Då ringde far in till kontoret och fick reda på att det var fler som skulle fixas. Så då frågade han mig om jag ville jobba. Jag tänkte att det kan vara bra att få lite extrapengar. Ringde F och hörde om han ville jobba oxå så får jobba med någon jag känner iaf.
Det ska tydligen vara ett ganska fysiskt jobb så jag hoppas att jag inte är allt för sliten efter att ha flyttat på ett antal kubik snö idag.

Men nu ska jag hoppa ner i badet en snabbis innan jag lägger huvudet på kudden. Klockan ringer kl 05.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0