Fredag 2010-02-26

Fredag igen. Och det regnar ut. Åtminstonde gjorde det så senast jag var ute.
Dagen började med en klippning och sen så har jag inte gjort så mycket.
Har en lite "down"-dag idag. Känner inte för någonting. Men det blir kanske bättre till kvällen. Skulle egentligen ha läst en massa idag men jag tror jag tar det nästa vecka. Vi har en lekiton och en lab nästa vecka. Alltså ingen föreläsning på den nya boken. Så jag försöker läsa ikapp då.

Ikväll blir det till Mälarbaden igen. Har en massa snö som ska skottas bort på tomten så det lär bli tungt. Men det måste göras så bara att hugga i. Sen så bör nog altantaket rensas från snö igen innan det rasar. Snön börjar bli tung nu när temperaturen går uppåt.
Om det nu ska vara varmt så hoppas jagatt snön försvinner snabbt. Nice att det hann vara sportlov innan iaf.

Men nu lämnar jag er med dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0