Fredag 2010-02-19

Tenta!!!
Behöver jag säga mer, hela dagen har varit förstörd.
Är nu 25 minuter innan man ska infinna sig i sal C106 för domen.
Vad har jag gjort annars idag. Sov till kl 9 typ sen så slappade jag lite och fick mitt paket från ellos med en jacka och 4 st kaffemuggar:
jacka muggar

Sen så har jag käkat lunch på american som vanligt en tentafredag. Träffade A där för lite snack. Alltid trevligt.

Lite surt att man inte var uppe och kollade på hockeyn inatt för det var ju två riktigt spännande matcher, båda gick till straffläggning. Hoppas att Sverige klarar Vitrysslan bättre ikväll. Sen hoppas vi på ny medalj av längdskiddamerna ikväll också.

Men nu måste jag röra mig mot salen så jag får någon plats.

Lämnar er med dagens låt som har ett litet os-tema:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0