Torsdag 2010-04-15

Tänkte det börjar bli dags att skriva lite här.
Det var ju ett tag sen.
SItter just nu och slappar framför tv:n Sitter och tittar på Band of Brothers. Riktigt bra.
bob

Har aldrig sett  hela serien noga så jag har lånat blu-ray utgåvan av min bror.

Annars så är det mycket av livet som kretsar kring Nordea just nu. Började i måndags med en treveckors utbildning och än så länge så känns det som man nog ska kunna klara av det jobbet, men det är mycket att gå igenom så man sover gott om nätterna

Nu ska jag återgå till tv:n

//R

Kommentarer
Postat av: Barbro i E:a

jobbar du mkt? då kommer jag in och så får du hjälpa mig att välja en ny bankman/kvinna som jag ska ha...min har gått i pension...oh hon var så bra...behöver ngn som är lika bra

2010-04-16 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0