Måndag 2010-04-19

Ny vecka!

Sitter och borde plugga, men har ingen motivation. Är ganska nöjd med att man lyckades komma upp och äta frukost och så. Nu sitter jag framför internet och tv och gör ingenting. Ganska skönt det med.

Helgen var lugn. fredagen så kom B över och vi slappade framför någon film, sen på lördagen så hörde V av sig och ville umgås. Så över till henne och lagade lite mat och pratade. Alltid lika trevligt. :)

Idag är det utbildning på Nordea igen. En kommentar gör att jag känner att ett förtydligande är på plats. Jag ska jobba extra på Nordeas telefonikundtjänst för företag, så jag kommer inte arbeta på kontoret vid fristadstorget utan på arbetsplatsen som ligger på övervåningen ovan Flaneur. Har fått en förfrågan om någon personligt bankman/kvinna att rekomendera, men det kan jag tyvärr inte hjälpa till med.

Det verkar som att kören är i gungning, det verkar inte alls kul men tolkar mailet från M om att det är riktigt illa. Hoppas att folk fattar allvaret och dyker upp på onsdag. Får se om det funkar så kanske jag drar mig dit för att bara dyka upp efter utbildningen.

Målet för denna vecka är annars att komma igång med tentapluggandet och att komme igång med träningen igen efter förra veckans sjukdom. Är inte riktigt frisk men någon promenad eller så klarar man av, vi får se vad som händer.
Lämnar er med en riktig gammal klassiker som dagens låt:


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0