Längesedan

Det vär väldigt längesedan jag bloggade.
Kan inte säga att det beror på att jag int haft tid. Är nog snarare så att jag har haft andra prioriteringar när jag suttit framför datorn.

Det är typ två veckor sen jag bloggade senast, tänker inte gå igenom alla dessa dagarutan bara säga att följande viktiga har hänt.

Jag har lämnat in mitt första arbete någonsin i högskolevärlden. Vet inte om det är bra men känns ok, får se vad utlåtandet av det blir.

Annars så rullar det på i sin makliga takt.
Ska nog dra mig nedåt stan antingen till högskolan eller något annat. Försöka få något vettigt gjort.
Har kanske ett extrajobb på g men får se vad det blir av det. Säger inget innan det är kirrat.

Igår var jag och såg Mark Levengood på teatern. Det var riktigt bra. Kan rekomenderas om han dyker upp i närheten med sin turné.

Sitter med grupparbetet inom marknadsföringen och det går sådär. ska få in uppgifter från olika bolag och det är ju inte det lättaste. Lite stressat känns det nu.

Men nu ska jag försöka få något vettigt gjort.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0