Hungrig

Tillbringade eftermiddagen med att läsa en del. Sen så surfade jag runt lite och lade till nomineringar i Travian-forumet. Om jag inte nämnt det så tog Travian servern slut i söndag. Fick reda på att så skulle ske via ett sms i lördagskväll när jag var i Borås. Var lite trist men samtidigt skönt.
Romare
Nu blir det travian fritt för ett litet tag iaf. Får se om man får återfall senare.

Efter tiden i skolan så gick jag till Fors församlingshem för att ha möte om A Touch of Africa som ska gå av stapeln om 14 dagar i Fors Kyrka.
Sen var det rep efter det så jag kom nyligen hem och har inte ätit något sen lunch. Är ganska hungrig nu.. Ska se vad man kan knåpa ihop för någonting.

Imorgon måste jag sitta hemma och plugga. Högskolans bibliotek är stängt tyvärr.
Får se om man hittar inspiration och så.

Annars blir det en lugn kväll framför tvn tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0