Fullt upp

Har jag haft det.
Travian tar alldeles för mycket tid nu men det är ju snart slut så. Annars så försöker man plugga och i mtt fall återhämta mig från en förkylning som är lite seg.
Igår så var jag hemma hos V en sväng och träffade massa trevliga människor. Lite oväntat så dök det upp vänner från annat håll än vad som brukar ske så det var kul att sitta och bubbla med dem.
Tyvärr så ligger jag just nu lite efter med pluggandet, planen är att gå upp tidigt och sätta mig på högskolan och skriva det jag ska.
Blir nog 40 timmar på mdh denna vecka.
Ingen disciplin hemma.
Har handledning på grupparbetet och har inte skrivit någonting på det alls så det tänkte jag sätta mig med imorgon. Sen kanske sitta kvar efter handledningen och skriva mer eller börja läsa boken som vi har tenta på 2/10.
Så veckan ser ut som följer.
Måndag är det handledning i 20 min på dagen, sen volcorep på kvällen
Tisdag är tom, men plugg gäller.
Onsdag är plugg på dagen, sen styrelsemöte med kören och körrep efter det.
Torsdag plugg och sen skyttarna.
Fredag plugg, gruparbetet ska lämnas in.
Lördag drar jag till Borås för att hälsa på D. På kvällen ska vi se the producers i Gbg.
Söndagen ska jag bege mig hemåt.
Lutar åt att skita i datorn på resan och bara ha med boken som man ska tenta på.
Får se om jag tror mig överleva två dygn utan dator :p

Under veckan måste jag städa oxå. fyller år nästa måndag och det finns ju liten risk att farmor och moster och de tittar förbi. Bra om det är städat då för nu ser det ut som "hej kom och hjälp mig".

Vet inte om jag nämnde att jag var på Mark Levengood i torsdags. Det var en helt underbar föreställning iaf :)

Lämnar er med denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0