Det börjar ordna sig

Nu börjar min koppling mot internet ordna sig.
Fick en ny hårddisk direkt igår när det kosntaterades att den gamla var pajko. Sen så kom R över med Windows 7 igår så det var bara att sätta igång med installationen av det. Det är ju fortfarande vissa program som inte är installerade och jag hoppas fortfarande på att de ska lyckas rädda den data som finns på den gamla hårddisken, går inte det blir jag riktigt ledsen.
Ska ringa dem i eftermiddag så får vi se vad som händer.

Grupparbetet i skolan börjar oxå se bra ut. Vi skrev allt utom jämförelsen med boken igår och den jämförelsen ska vi göra idag. Har väl inte läst så mycket som jag borde, men tänkte att jag kan erbjuda mig att göra presentationen istället :)

Börjar dock känna lite stress över min lägenhet. Jag fyller ju år på måndag och det ser lite stökigt ut. Fick en del plockat igår när jag väntade på R men då jag inte är hemma i helgen och har skola på måndag så är det lite stissigt.. men det löser sig alltid på något sätt. Lyckas vi bli klara med grupparbetet idag så finns det tid i slutet på denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0