Blu-ray

Jag har shoppat idag.
Det blev en blu-rayspelare som de sålde billigt på El-Giganten för 999 kronor.
Blue-ray
En philips som ni ser. Köpte även med två filmer de sålde billigt.
Kill Bill Kill Bill 2
Kill Bill 1 och 2.
Har precis tittat på ettan och det är helt ok, inser nu att den svaga länken i mitt hemmabiosystem är min tv. Får se om man får tillfället att byta den tids nog.
Det gör att jag känner mig lite splittrad a´la i-landsproblem.
Har precis införskaffat Rock Band 5 och Need for Speed shift till Xboxen så jag vet ju inte om jag ska spela eller titta på film ;)
GH5 NfsS
Jobbigt liv man har ibland *s*

Men nu blir det inget av det för jag måste rusa upp till konserthallen och repa med skyttarna.
Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0