Seg

Handledningen i skolan gick ok.
Ska byta företag och har redan fått kontakt. Nu gäller det bara att vi får svaren fort oxå.
Annars har eftermiddagen varit väldigt seg. Slappade ett tag när jag kommit hem sen så lagade jag köttfärssås och makaroner. Inte så avancerat men det blev gott. Sen så har jag halvsovit till The fellowship of the ring.
Funkade bra att sova till :)
ringen

Ikväll är det körrep. Ska bli kul. Lär väl börja med julrepertoaren.
Vet iofs inte om det är så väligt kul :)
Började ju redan i måndags på orkesterrepet.

Tänkte skriva att jag nog slappar tills dess, men nu ringde min bror och ska da och äta nu så vi får höras senare.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0