Regnig natt

Det var grymt vad det regnade inatt när jag skulle gå och sova. Glad att jag inte behövde cykla någonstans då :)

Sitter just nu i högskolebiblioteket och väntar på att gå till nästa föreläsning, den första i delkursen organisation som behandlar en bok. Hade ju en i mändags men den var mer övergripande om kursplanering och så.
Såg på föreläsningsanteckningarna att den ska behandla kap 1-5 i boken, jag har bara hunnit läsa kap 1-3 för jag hann inte läsa någonting igårkväll. Det löser sig säkert. Kommer ha en massa lästid idag så jag hoppas jag läser ut första boken idag så kan jag lägga tyngden på den engelska boken sen.

Fick mail idag om att H ville ha styrelsemöte på måndag när vi inte har något Volvo-rep. Trist att vi redan hade planerat in ett programrådsmöte då. Får se vad A tycker att jag ska prioritera. Veckorna börjar se ganska fullsmetade ut nu så det börjar bli som vanligt. En glad nyhet igår varatt vi ska bara ha lab en av de två heldagar som stod på schemat. Men det finns saker att pressa in även på den "lediga" dagen :)
klotter

Klicka på bilden, det är väl ngt sånt här jag ska hålla på med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0