Ny TV

Jag har köpt en ny tv.
samsung

En samsung som i ser. Det intressanta är att den var mer än 5000 kr billigare än min gamla lcd-tv som var på 32tum och kanske 5 år gammal. Alltså inget FullHD där inte.

Helgen för övrigt har varit ganska lugn. Slappade i fredags och igår. Idag har jag förutom köpt en ny tv och spelat på invigningen vad Fredrikes bro vid munktellmuséet. Efter det så har jag tittat på ljusshowen på stan tillsammans med V. Det var häftigt. Lite besviken över musiken dock. Men helheten var grym. Hade en långsam promenad med V där i regnet och utbytte diverse klokheter :)

Imorgon ska vi träffa en representant för den organisationen vi har valt att analysera. Sen lär det väl bli skriva som bara den efter det.

Men nu ska jag nog titta på någon film på min nya tv :)

//Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0