konstruktiv dag

Har fått en hel del gjort idag, även om det inte alltid är det som står högst upp på måste göra listan.
Fick svar ifrån läraren idag ang excel-uppgiftern och han godkände inte min lösning. Så det har jag nu korrigerat. Jag har även gjort powerpoint-presentationen  som skulle göras vilket innebär att jag bara har instruktionsboken kvar att göra. Känns skönt.

Hade gruppsamling idag som inte var jättegivande, har gjort 6 st frågor som vi ska skicka till det företaget vi ska analysera, nu återstår bara att få en bra kontaktperson där. Det är ju lätt :)

Just nu känner jag mig så duktig så jag funderar på att lämna biblioteket och röra mig hemåt mot xboxen :)
Det blir nog så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0