God natt

Eftermiddagen blev lite kaosartad. Jag satt och läste en sväng efter lunchen. Sen så gick jag hem och slappade lite. A hörda ev sig och ville ha hjälp med att skriva in intervjun och jag började sen ställde L upp och hjälpte till för jag var tvungen att äta innan repet. Smsade A som vanligt omatt få skjuts men fick svar en kvar innan repet att han inte skulle åka. Tänkte att jag inte skulle kunna ta mig till repet men sms:ade M och frågade iaf. Då kom J och hämtade mig, kanonsnällt så jag kom till repet iaf.
Efter repet så har jag tagit det lugnt. Kommit på att det är mycket roligare att titta på tv nu :)

Imorgon är det föerläsning och sen så ska vi skriva med gruppen. Harn handledning på onsdag så vll ha mycket klart tills dess.

Men nu ska jag snart försöka sova.
God natt

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0