God morgon

Tydligen var jag ganska stort behov av sömn. För det är första gången på väldigt länge som jag sovit så här länge. Kom inte i säng förräns kl 2 inatt iofs, men 10 timmar har jag sovit och det är ganska mycket. Har nog varit mer spänd över tentan än vad jag själv trott.
Problemet som uppstår när man sover så länge är att kroppen känns helt förstörd. Allting har typ gått ner i dvala och man måste försöka ruska liv i den.
Dagen har för övrigt att erbjuda en Promskonsert med Eskilstuna Symfoniorkester i Konserthallen. Sen så verkar det som att det ska bli lite dricka av ikväll med start hemma hos bror. Det kan bli trevligt.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och försöka vakna sen blir det nog frukost på stan.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0