Försov mig!!

GAAAAAH

Det är ju inte så att jorden går under direkt, men det känns som att jag inte kunde välja en sämre dag att försova mig på än denna.  Men nu är det som det är.
Sitter hemma och tar det lugnt eftersom nästa föreläsning inte börjar förräns kl 13:15
Hade jag tokstressat hade jag ändå missat 1,5 timmar av den första föreläsnngen. Känns inte värt det.

Annars har helgen varit bra. Konsert i lördags och man var lite mör igår men hade spelning i Ansgarskyrkan och det gick helt ok. Alltid lika spännande och se vilken gage man får därifrån.

Hamnade i trevligt samtal igår på nätet och satt och pratade till kl var 3 så jag behövda antagligen sömnen, men jag var duktig och ändrade tiden på väckarklockan. Glömde bara att sätta igång alarmet.
Hade varit helt död idag iofs om alarmet hade gått igång.

Ska ha programrådsmöte i Volvo ikväll. Försöka luska fram julmusik.
Så har ni några förslag så hör gärna av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0