Cykla

Det vad jag får göra vart jag än ska.
Det går väl an, men längtar inte till snön direkt.

Har varit i Anskarskyrkan idag och repat inför söndagens mässa. Det är konfettikören som ska sjunga och de har väl inte den högsta kvaliten direkt. Det gick relativt smärtfritt och tog inte så lång tid.

Annars blir det nog en lugn kväll. Får se om jag orkar läsa någonting annars så tar jag det en sväng imorgon. Morgon dagen blir lite plottrig. Föreläsning på förmiddagen, möte ang A Touch of Africa vid 15 och sen kammarkörsrep kl 19. Hade varit trevligare om de varit lite mer ihopklumpat så man fått längre ledighet.

Förresten så har mitt första paket kommit från Nelly.se
Har inte hämtat det än men man hoppas å att skjortan passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0