Början av helgen

Då är det lördag igen då.
Fredagn blev lite kaosartad.
Började med en föreläsning som planerat. Under föreläsningen så ringer ett nummer ´som jag inte känner igen två gånger under kort tid. När vi sen har en paus i föreläsningen så ringer jag upp numret och det visar sig vara ett bemanningsföretag som undrar om jag är intresserad av ett jobb. Jag sade sålart ja och de skulle återkomma. 10 minuter efter att föeläsningen börjat igen så blir det igen ett ringande på min telefon.
Ringer upp efter föreläsningen när jag är påväg för att luncha med T och får reda på att de vill träffa mig samma dag och att jag kan ta mig förbi när jag vill.
Käkade lunch och tog mig till mdh för att kolla mailen och kontakta det företaget som ville träffa mig. Ringde dit och de ville se mig direkt, så i det härliga regnvädret fick jag stressa hem och hämta betygen för att sen cykla till den lackeringsfirma som det handlade om.
Väl där så snackade vi ett tag och det lät väl som att de var väldigt intresserade men gärna ville ha bidrag från AF för mig och sen handlade det om en halvtid. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Igår kväll hamnade jag på Harrys. A och hennes band P & B skulle spela och de fick bjuda in vänner till mat vid 21 och jag blev bjuden :) Lyckades få med mig H oxå på mat så vi träffades där. Där blev vi bjudna på fläskfilé, råstekt potatis och rödvinssås. Det var riktigt gott och sen vid 23 så började bandet spela. Det var bra drag och riktigt rolig kväll. Bra trött var man.

Idag lckades jag sova till 12:30 och nu sitter jag i Mälarbaden och umgås med föräldrarna innan det blir mat här. Vi får se vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0