Varför

Fick en kommentar igår kväll på ett inlägg om vad jag ätit till frukost och det gjorde att jag funderade lite på varför jag skriver denna bloggen.
Den största anledningen är ju givetvis för mig själv. Givetis är det kul att se hur många eller få besökare man har och så men i grunden är det ändå för min egen skull jag skriver här. Därför kanske en del inlägg inte är så intressanta för utomstående. Men det bjuder jag på.
Nog om detta.

Idag är det tenta!!!!!!!
Vill att klockan ska vara 18:30 och att tentan ska vara över samt att jag har gjort bra ifrån mig...
Men nu ska jag äta frukost, sen läsa lite det sista och sen klippa mig innan tentan.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0