Trött

Nu är jag så förbannat trött på koordineringsmekanismer, designparametrar, situationsfaktrer och konfigurationer att jag kan spy på det. Det handlar om organisationsteori och visst låter det roligt.
mintzberg blääää

Har pluggat en del idag men antagligen inte så mycket som jag borde. Siktar iofs inte på vg heller så förhoppningsvis klarar man det. Snart bär det av mot mdh för lite "Sång och Kör med Orkester" som kursen heter. Därifrån blir det stressa som vanlit upp till stålfors för skyttarnarep. Känner mig alldeles för trött för det egentligen, men vad ska man göra. Kommer antagligen inte vara piggare nästa vecka då jag har en annan tenta och det är inte många veckor kvar till konsert så man behövs där för min och orkesterns skull.

Tittade lite på Robin Söderlings match, inget kanonspel man han vann iaf det var nice.
Ser så sjukt mycket fram emot helgen då jag ska göra ingenting. så skööönt.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0