Torsdagen...

..är snart slut.

Idag så gick jag upp kl 9 för att de skulle komma och besikta fönstren from kl 9. tror ni att de komm innan jag drog till skolan 10:45, ne då, så det var bara att vänta i onödan.
Pluggandet gick ganska bra. Känns som man har iaf lite koll. Hoppas på tillräckligt.
Sen var det hem och hämta den andra väskan innan man for tillbaka till mdh för lite sång. Då hade regnet börjat. Jävla skitväder rent ut sagt. Efter sången så var det skyttarna och regn såklart.
Nu har jag suttit hemma ett tag och slappat.
Snackad pepparkakor idag i ett pluggbrejk och jag hittade dessa:
kakformgubbar
Så det blir nog pepparkaksbak i år :p

Ne nu är det bädden för tentan börjar 08:10 imorgon.

Godnatt

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0