Snö

Jo någonting är det som kommer ner, ser inte alls fram emot cykelturen fram och tillbaka till Stålfors i kväll. Man ångrar att man sålde bilen. Å andra sidan så hade jag varit i personlig konkurs nu om jag inte sålt bilen så..

Dagen hittills har varit ganska produktiv.
Jag sov länge vilket var välbehövligt och sen så läste jag ett tag på den fördömda boken. Sen har jag nyligen kommit hem från en lunch med far.
Ska väl ta tag i den fördömda boken igen och läsa en stund innan det bär av mot Smak och fika med H.
Det ska bli trevligt. Sen är det Sång och Kör med Orkester på mdh innan man får stressa upp till Stålfors för ett skyttarnarep.
Kommer antagligen vara slut ikväll....

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0