Sin City

Jag sitter just nu och tittar på den på Blu Ray.
Sin city
Den verkar minst lika bra som den på dvd :p

Har läst klart boken i eftermiddag iaf, fixade lite makaroner och falukorv. Gott, var ganska längesedan. Efter det drogjag ner på stan med B och fikade på 1st class coffeehouse.
Tittade på NCIS, båda serierna oxå. De är bra, kanske kan följa en eller två tvserier i höst. Brukar inte lyckas så bra med det i vanliga fall.
Men nu ska jag slappa framför filmen och ladda inför föreläsningen imorgon.

Tenta på Fredag.

//R

Kommentarer
Postat av: Krystal

>.< fast jag tycker att jag borde få ersättningsdator då jag använder denna till skolarbetet :O och CS hahahaha xD Han sa att det kommer ta 10 dagar -.-

2009-11-11 @ 03:10:25
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0