Måndagsmorgon

Lite lagom segt är det.
Idag är det seminarium och vi får reda på om grupparbetet duger.
Hoppas på ett G så man kan gå vidare. På sin höjd ett R så man kan komplettera, men helst inte då jag har två tentor på två veckor..
Sen är det läsa som gäller. Har kommit relativt långt i boken så känner mig inte lika stressad längre men det ska läsas också.
Hade några mål för förra veckan:
Göra klart inlämningsarbetet för IT. CHECK
Lämna in PM:et CHECK
Läsa ut Mintzberg. Inte gjort men väl påväg. Borde bli klar idag eller imorgon.

Denna veckan bjuder på
Måndag - Seminarie - Redovisa PM sen läsa Mintzberg
Tisdag - Inget schemalagt - Läsa Mintzberg och kanske träna
Onsdag - Repetitionsföreläsning inför tentan - sen plugga lite allmänt
Torsdag - Inget schemalagt - Träffas några och plugga/diskutera inför tentan
Fredag - TENTA på efteriddagen så läser väl lite innan på förmiddagen
Helgen är just nu tom, men bör väl vörja plugga marknadsföring igen..

Men nu ska jag dra till skolan oc läsa in mig å de andra gruppernas pm.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0