Måndagskväll

Jahapp. Då var det kväll då.
Dagen hittills har flytit på bra.
Skolan gick över förväntan. Hade redovisat arbetet innan lunch och ägnade tiden fram till halv tre med att korrigera pm:et efter A:s synpunkter.  Sen så hjälpte jag några andra i klassen med att försöka förklara om-satsen i Ms Excel.Tror att dom fattade iaf :)
Efter det gick jag till optikern och lämnade in de bågar jag har haft hemma på prov. Beställde nya glasögon för 5100 kronor. Det kostar att ligga på top. Sen vidare till urmakaren för att få nytt batteri i min ena klocka. skulle ta på den i morse och såg att den var stendöd.
Sen cyklade jag till Hemköp och hämtade ut mitt efterlängtade paket. Nu har jag ytterligare en anledning att ta mig till skolan om jag ska läsa, nämligen:
Forza

Det är riktigt kul, men tur att e har drive-aid annars skulle jag vara överallt på banan :) Är det bara jag eller har banorna blivit smalare? ;)

Nu sitter jag och inväntar skjutsen mot Stålfors och Volvo-repetitionen.
Ska bli kul.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0